הבלוג של עידו סלע - שיווק באינטרנט כלים לעסקים ועוד

 שיווק באינטרנט כלים לעסקים ועוד

המלצה לתוכנה לניהול משימות של צוות

זה לא חדש שנושא המשימות, הניהול שלהן, החלוקה, האכיפה הוא נושא מאד מורכב. למרות שיש אלפי כלים בשוק (גגלו "Task Manager") אין אפליקציה מושלמת לניהול משימות.עבדתי עם הרבה, החל מהגאנטים המורכבים של מיקרוסופט (Microsoft Project) שבשורה התחתונה – עובדים יותר קשה על הכלי מאשר על המשימה עצמה. עבדתי גם עם כלים יותר פשוטים וטובים מאד כמו BaseCamp של חברת 37Signals, וגם עם HiTask הפשוטה.לוויזי חיפשנו הרבה זמן אפליקציה נוחה לכולנו שנוכל לעבוד עליה בקלאוד, לשתף, לעדכן, למחוק וכולם יראו את כולם.  

ההבטחה

מהיזמים של פייסבוק, דסטין מוסקוביץ (השותף של צוקרברג לחדר) שעזב את פייסבוק והחליט שהוא פותח את חברת ASANA אפליקציה לניהול משימות לצוות ועד עכשיו גייסו עשר מיליון דולר.  

האפליקציה

המוצר הוא וובי כמובן, מהיר עד כאב שלא ניתן לתיאור בכלל, פשוט ביותר, ללא פרסומות, ללא בולשיט, ללא "like us now" "please like us" "like here" "like now". ללא "buy pro version" וכו'.מוצר פשוט שברגע הראשון שנוגעים בו מבינים שיש מקצוענים והרבה חשיבה מאחוריו. 

יתרונות בולטים

פשטות, יעילות, שקיפות, מהירות נוחות וגם חינם ל- 30 יוזרים, למרות שהחינם הוא לא השיקול פה.  

חסרונות בולטים (אולי רק לי)

חסר לי משימות פר מיקום – בדרך, באוטו וכו'.חסר לי האופציה לקשר משימה למשימההכי חסר לי זה האופציה לחייג דרך האפליקציה של האייפון. 

סיכום

חזרתי עכשיו לבקר פה בפוסט ב- 2013, שנה אחרי שאנו עובדים עם התוכנה והיא נהדרת לצוות, ממליצים בחום. למרות החסרונות הקטנים, הם כל הזמן משתפרים, כל הזמן משנים והתוכנה עובדת פשוט מעולה.לא מצאנו תוכנה מתאימה יותר לצוות מאשר ASANA www.asana.comבהצלחה ונא לעדכן!

Trackback from your site.

עידו סלע

שלומות, כחובב טכנולוגיה מצאתי את עצמי נשאל הרבה (מדי) פעמים על כל מיני נושאים – החל מהתקנה של ראוטר דרך מדפסת שלא עובדת ועד המלצה למחשב. הבלוג הזה בא לענות על חלק מהשאלות שאני נשאל יותר מדי פעמים.

תגובות (4)

  • אסף

    |

    הכי כיף להיות איתך בקשר…
    אתה פשוט מקצר תהליכים וכל טיפ שלך שווה זהב!
    תודה רבה

    להשיב

  • פבל ישראלסקי

    |

    תודה רבה על ההמלצה עידו, הכלי הזה של asana נראה מעניין ואשמח לבדוק אותו.
    (הקישור שבור אגב).

    אני אישית מאד התרשמתי מהכלי https://trello.com/
    המנכ"ל שלהם זה הגאון שיצר את StackOverflow.
    מה שמאד הרשים אותי במוצר שלהם זה האינטואיטיביות והפשטות של ממשק המשתמש, וגם הרעיון עצמו של הממשק גאוני (פתקים משולבים עם רשת חברתית פנים ארגונית).
    ובכלים לניהול זמן פשטות = שם המשחק.

    להשיב

  • יבגני

    |

    בהנחה שרובנו משתמשים ב-M$-OUTLOOK, אני ממליץ בחום על שיטת total workday control שמבוססת על OUTLOOK. מדריך מקוצר לשיטה (חינמי) אפשר להוריד מכאן: http://www.michaellinenberger.com/free1MTD.htm (ספר מלא אפשר למצוא במקומות שחוקיותם מוטלת בספק :)).

    אחד היתרונות הבולטים של השיטה – inbox ריק באופן קבוע – כל המיילים שמצריכים פעולה הופכים ל-tasks. בשונה מ-GTD, כאן המשימות מסודרות לפי חשיבות ברורה וכך אין צורך במספר אפליקציות לניהול משימות.

    disclaimer: אין לי שום קשר לאיש שהמציא את זה, השיטה שלו פשוט עובדת (להבדיל מGTD).

    להשיב

להשאיר תגובה

תגובות אחרונות

  • User Avatarיובל { הלא ייאמן קרה, ו'מבועת מחשבים' כמוני- הצליח להקטין תמונות תודה עידו! } – פבר 04, 9:44 AM
  • User Avatarאלחנן { המון תודה!!! עזרת לי מאוד } – דצמ 14, 1:27 AM
  • User Avatarאופירה { תודה!!! כלי שימושי וקל. } – אוג 22, 4:50 PM

מייל חודשי למינוף עסקי

מייל
שם